Kraamzus

Helpdesk Medewerker

"Dagelijks streven we naar optimale cliënt- en medewerkerstevredenheid."

VACATURES

Dit doe je als
Helpdesk Medewerker

Onze Service Support afdeling heeft elke dag een diversiteit aan vragen, van
bedrijfsmatig tot aan IT gerelateerde vragen. Met jou enthousiaste en klantgerichte
houding vind je het een uitdaging om diverse vragen via chat, e-mail en telefoon te
beantwoorden. Jij zorgt ervoor dat iedereen zich goed geholpen voelt en beantwoordt
vragen en klachten op een heldere en vriendelijke manier.

Je krijgt de kans om mee te denken en te werken aan IT-projecten en applicatiebeheer,
en daarnaast steek je graag de handen uit de mouwen voor administratieve taken.
In ons team werk je minimaal 32 uur per week, van maandag t/m vrijdag tussen 08:30
en 17:00 uur, met een flexibele verdeling van avonddiensten en weekendroosters. Je
werkt samen met het team om de bezetting optimaal in te vullen.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde Mbo 4 opleiding, bij voorkeur richting de IT;
    • Minimaal 2 jaar werkervaring in een Helpdesk functie (chat, mail, telefonisch);
  • Je bent gevorderd gebruiker van Office365 applicaties;
  • Ervaring in rapportage oplossingen is een vereiste; 
  • Je hebt allround kennis en ervaring van ICT software/systemen en wat je niet
    kent hebt je zo onder de knie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Kennis van rapportagesystemen PowerBI of SQL-queries is een pre.

Wie ben jij?

  • Jij bent communicatief vaardig, klantgericht, geduldig en vriendelijk;
  • Jij kunt zelfstandig werken, maar ook goed in teamverband;
  • Jij bent een echte aan pakker, proactief en je streeft naar een hoge score
    klanttevredenheid
  • Jij kunt goed luisteren, bent empathisch, maar vooral oplossingsgericht.

Wat bieden wij jou?

  • Een dienstverband van een jaar voor 32-36 uur per week, met een salaris in FWG
    40 van maximaal € 3.583,33 bruto per maand op basis van 36 uur, conform de
    CAO Kraamzorg.
  • Een werkplek op ons gezellige kantoor in Lelystad;
  • Verlof van 144 wettelijke en 80 bovenwettelijke doorbetaalde vakantie-uren bij
    een gemiddelde arbeidsduur van 36 uur per week. Daarnaast heb je recht op 35
    extra bovenwettelijke vakantie-uren
  • Eindejaarsuitkering van 7,7 %!

We horen graag van je!

Ben jij die klantvriendelijke IT-specialist die wij zoeken? Reageer dan snel met cv en
uitgebreide motivatiebrief!


Wil je meer weten over de functie dan kun je contact opnemen met onze Recruiter op
telefoonnummer 06-51696395 of via mmollema@regiozorg.nl.

Interesse? Geweldig!

Twijfel dan niet om te reageren en solliciteer direct! 

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. 

Nog niet de rol waar je
naar op zoek bent?