Kraamzus

Medewerker Debiteurenbeheer

Medewerker Debiteurenbeheer

Werken bij RegioZorg

RegioZorg is de moederorganisatie van KraamZus & de Kraamvogel. Een toonaangevende organisatie in de kraamzorg, gericht op het bieden van hoogwaardige zorg aan pasgeborenen en hun ouders. KraamZus en de Kraamvogel zijn actief in bijna heel Nederland. Dagelijks streven we naar optimale cliënt- en medewerkerstevredenheid. Voor ons financiële team zijn wij op zoek naar een Medewerker Debiteurenbeheer.

De functie

Heb jij een drive om grip te hebben op het volledige proces van facturatie tot ontvangst? 

En word jij blij van een nauwkeurige boekhouding en het succesvol oplossen en 

beantwoorden van vragen over de facturatie? Dan is deze baan jou op het lijf 

geschreven! Naast je administratieve taken spring je wanneer nodig bij voor jouw 

collega’s en draag je bij aan een soepel werkproces door samen te werken en flexibel te 

zijn. 

Wat ga je doen?

Je houdt je bezig met het voorbereiden, opstellen, controleren en versturen van declaraties en facturen. Je bewaakt deadlines en draagt de zorg voor voldoende inkomende liquiditeiten. Je lost afgewezen declaraties van zorgverzekeraars op. Je bent verantwoordelijk voor de optimalisatie van het gehele proces rondom facturatie en debiteurenbeheer. Ook bied je ondersteuning bij andere voorkomende financieel-administratieve werkzaamheden. Daarnaast maak je ook betaalafspraken, verwerk je betalingen en beantwoord je vragen over de facturen. Jij zorgt voor een geheel vlekkeloos lopend administratief proces!

Wie ben jij?

  • Je bent nauwkeurig, zelfstandig en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

  • Je hebt een positieve instelling en je bent gemotiveerd om samen de schouders eronder te zetten.

  • Je hebt tact, kunt goed luisteren en je hebt een klantvriendelijke houding.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een administratieve opleiding gevolgd op minimaal mbo-niveau.

  • Ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de zorg.

  • Je maakt jezelf snel nieuwe systemen en werkwijzen eigen.

  • Je hebt een goede beheersing van Excel.

  •  

Wat bieden wij jou?

  • Jij komt te werken bij een informele en dynamische organisatie. Jij krijgt de mogelijkheid om te groeien en jezelf te ontwikkelen.

  • Een jaarcontract, met de intentie tot een vast dienstverband, voor 24 uur per week, met een bijpassend salaris in FWG-35 of FWG-40 conform de CAO Kraamzorg (afhankelijk van opleiding en werkervaring).

  • Een werkplek op ons gezellige kantoor in Joure.

  • Verlof van 144 wettelijke en 80 bovenwettelijke doorbetaalde vakantie-uren bij een gemiddelde arbeidsduur van 36 uur per week. Daarnaast heb je recht op 35 extra bovenwettelijke vakantie-uren.

  • Eindejaarsuitkering van 7,7%!

Interesse?

Solliciteer dan direct! Wij ontvangen graag jouw cv en motivatiebrief voor maandag 24 maart 2025. Voor vragen kun je contact opnemen met onze Recruiter Marion Mollema op elefoonnummer 06-516 96 395.

Nog niet de rol waar je
naar op zoek bent?