Medewerker
HR-administratie
24 - 36 uur in Joure
Ben jij nauwkeurig en administratief sterk én op zoek naar een veelzijdige HR-functie? Dan hebben wij een mooie kans voor jou! Jij verzorgt de administratie rond in-, door- en uitstroom van personeel, arbeidsvoorwaarden en verzuim- en uitstroomanalyses. Kortom: een onmisbare schakel in ons HR-team!
Jij regelt de HR-administratie, zodat onze kraamverzorgenden zich kunnen richten op de allerbeste zorg!
VACATURES

Dit doe je als
Medewerker HR-administratie
Als medewerker HR-administratie ben je verantwoordelijk voor alle administratieve taken die voortvloeien uit de in-, door- en uitstroom van personeel binnen de vastgestelde procedures. Zoals werving & selectie, indiensttreding en scholing. Je bent ook verantwoordelijk voor onze secundaire arbeidsvoorwaarden zoals het Fietsplan, Lease of de NS Businesscard, maar ook aanvragen rondom compensatie transitievergoeding of eindafrekeningen. Je kunt analyses uitdraaien vanuit ons personeelsinformatiesysteem gericht op verzuim of uitstroom.
In je functie werk je nauw samen met onze Salarisadministratie, Verzuimadviseurs, HR- adviseur en onze Recruiter.
Je werkt ondersteunend aan onze Recruiter als het gaat om de instroom van nieuwe leerlingen. Denk hierbij aan de selectie op basis van CV en motivatiebrief, beheren portefeuille en contact houden, uitnodigingen versturen voor de voorlichtingsbijeenkomsten. Je werkt ondersteunend aan onze verzuimadviseurs ten aanzien van alle correspondentie en administratieve verplichtingen omtrent verzuim.
En belangrijk, je bent aanspreekpunt voor onze Kraamverzorgenden en Teammanagers
m.b.t. vragen over de arbeidscontracten, CAO en arbeidsvoorwaarden. Zij houden met elkaar onze kraamzorg draaiende!
Wie ben jij?
- Jij bent accuraat, oplossingsgericht en bent goed in het houden van overzicht;
- Je bent sociaal, mensgericht, vriendelijk en betrouwbaar;
- Je bent representatief, communicatief sterk en houdt van humor.
Wat vragen wij van jou?
- Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding, bij voorkeur op het gebied van Personeel & Arbeid;
- Je hebt kennis van wet- en regelgeving en de snel veranderende arbeidsmarkt
- Ervaring met ons personeelsinformatiesysteem AFAS is een pré
- Je kunt snel schakelen, bent proactief, integer en stressbestendig.

Dit krijg je van ons
- Een vast dienstverband voor 24-36 uur per week, met een salaris van minimaal €2.747,50 en maximaal €4.029,15 bruto per maand op basis van 36 uur, conform de CAO Kraamzorg;
Een werkplek op ons gezellige kantoor in Joure;
Verlof van 144 wettelijke en 80 bovenwettelijke doorbetaalde vakantie-uren bij een gemiddelde arbeidsduur van 36 uur per week. Daarnaast heb je recht op 35 extra bovenwettelijke vakantie-uren;
Eindejaarsuitkering van 7,7%!
Kom je net kijken op de arbeidsmarkt of heb je al enkele jaren werkervaring in de HR? Reageer dan snel met cv en uitgebreide motivatiebrief! Je kunt reageren t/m maandag 7 april 2025.
Interesse? Geweldig!
Wil je meer weten over de functie dan kun je contact opnemen met onze Recruiter op telefoonnummer 06-51696395 of via mmollema@regiozorg.nl.