Kraamzus

Assistent Controller

"Je zorgt ervoor dat de cijfers altijd accuraat en up to date zijn."

VACATURES

Dit doe je als
Assistent Controller
bij KraamZus

Wij zoeken een gedreven, zorgvuldige en ervaren Assistent Controller die ons helpt om de financiële processen van onze kraamzorgorganisatie professioneel te ondersteunen en te optimaliseren. 

Over ons 
RegioZorg is de moederorganisatie van KraamZus & de Kraamvogel. Een toonaangevende organisatie in de kraamzorg, gericht op het bieden van hoogwaardige zorg aan pasgeborenen en hun ouders. KraamZus en de Kraamvogel zijn actief in bijna heel Nederland. Dagelijks streven we naar optimale cliënt- en medewerkerstevredenheid.

Wat ga je doen? 
Als Assistent Controller werk je nauw samen met de Financial Controller en het financiële team dat in totaal bestaat uit 8 personen. Je bent verantwoordelijk voor alle werkzaamheden ten aanzien van de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting en levert een belangrijke bijdrage aan het optimaliseren van financiële processen. Je zorgt ervoor dat de cijfers altijd accuraat en up to date zijn. Je werkt binnen een maatschappelijk betrokken organisatie waarin zorg en kwaliteit centraal staan — óók in de financiële administratie.

Wat zijn jouw taken?

  • Controleren en analyseren van financiële gegevens en grootboekrekeningen 
  • Voorbereiden maandafsluiting en rapportages 
  • Intercompany & RC aansluitingen 
  • Signaleren van bijzonderheden en afwijkingen ten opzichte van de begroting 
  • Voorbereiden fiscale aangiftes en controles 
  • Verwerken loonjournaalposten 
  • Bijdragen aan begrotingen en forecasts 
  • Meedenken over verbeteringen in processen en systemen 
  • Contractbeheer 
  • Controle op wagenpark, verzekeringen en abonnementen 
  • Voorbereiden jaarafsluiting en accountantscontrole 
  • Applicatiebeheer Twinfield en Basecone 

Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt over een afgeronde financieel-administratieve opleiding op minimaal mbo-niveau 4; 
  • Je hebt een aantal jaren aantoonbare relevante werkervaring (eis!); 
  • Je bent analytisch en nauwkeurig en gaat gestructureerd te werk; 
  • Je maakt nieuwe systemen en werkwijzen je snel eigen; 
  • Je hebt goede kennis en ervaring met boekhoudsoftware (bij voorkeur Twinfield en Basecone); 
  • Je hebt een goede beheersing van Excel op het niveau van een gevorderde gebruiker; 

Wie ben jij?

  • Zie jij kansen voor het verder digitaliseren en automatiseren van werkzaamheden; 
  • Ben jij communicatief vaardig en kun jij goed in teamverband werken; 
  • Werk jij graag voor een innovatieve, no-nonsense groeiende organisatie met korte lijnen en waar de betrokkenheid hoog is; 
  • Kun jij je goed redden op verschillende niveaus; 

Daarnaast ben jij assertief, kun jij goed omgaan met feedback en pas jij je makkelijk aan. 

Wat bieden wij jou?

Een dynamische plek met leuke collega’s die uitkijken naar je komst!
Daarnaast krijg je: 

  • Een jaarcontract, met de intentie tot een vast dienstverband, voor 32-36 uur per week, met een bijpassend salaris afhankelijk van kennis en ervaring (CAO Kraamzorg); 
  • Je wordt ingeschaald in FWG 40, conform de CAO-Kraamzorg, met een maximum van € 3.583,33 o.b.v. 36 uur; 
  • Een werkplek op ons gezellige kantoor in Joure; 
  • Verlof van 144 wettelijke en 80 bovenwettelijke doorbetaalde vakantie-uren bij een gemiddelde arbeidsduur van 36 uur per week. Daarnaast heb je recht op 35 extra bovenwettelijke vakantie-uren; 
  • En een eindejaarsuitkering van 7,7 %! 

Interesse?

Stuur ons dan je cv en uitgebreide motivatiebrief! Je kunt solliciteren t/m 16 juni 2025! 

De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdagochtend 19 juni! 

Voor inhoudelijk informatie over de functie kun je contact opnemen met Carlos Stevens, onze Financial Controller via cstevens@regiozorg.nl. 

Wil je meer weten over de procedure dan helpt onze Recruiter Marion je graag verder! Je kunt haar bereiken op telefoonnummer 06-51696395. 

Nog niet de rol waar je
naar op zoek bent?